Pro pořadatele

 

Technické požadavky

Pro vystoupení je nutné zajištění prostoru pro kapelu alespoň 18 m2. V případě venkovního vystoupení je nutné zajištění zastřešeného podia, jinak není možné odehrát vystoupení v případě nepříznivého počasí (z důvodu možného poničení techniky nebo nebezpečí zásahu elektrickým proudem).
Požadavkem pro přístup k elektřině je klasická zásuvka (230V) se silným jističem.

 

Doprava, příprava aparatury a zvučení

Dopravu na místo akce zajišťujeme vlastní dodávkou. Na místo konání dorazíme přibližně 2-2,5 hodiny před začátkem (nebo přibližně 3 hodiny před začátkem maturitního plesu), případně dle domluvy. Pamatujte tedy prosím, že min. 2,5 hodiny před začátkem akce je třeba odemknout sál a to ideálně dveře vedoucí nejkratší (nejsnazší) možnou cestu k podiu od místa, kde lze zastavit s dodávkou.
Pokud jde vše hladce, zpravidla 30 minut před oficálním začátkem akce je z naší strany vše připraveno tak, aby v sále vládla příjemná atmosféra a nerušili jsme příchozí publikum zvučením na poslední chvíli.
Složení a stěhování aparatury po ukončení hudební produkce trvá přibližně 1 hodinu.

 

Zvučení předtančení a jiných kulturních vložek

Pokud máte na vaší akci objednán další kulturní program, který vyžaduje audio doprovod, není problém nahrávky pustit přes naší aparaturu.
Nahrávky je třeba dodat ve formátu .mp3 nebo .wav na flash disku, případně lze přinést vlastní přehrávač, který má běžný sluchátkový výstup.
Upozorňujeme, že s sebou nevozíme přehrávací zařízení na CD, DVD nebo audiokazety!
Informujte prosím o tomto osoby zajišťující váš kulturní program.

 

Osvětlení v sále

Naší kapele a jistě i každému pořadateli velmi záleží na dobré atmosféře dané akce. Správné osvětlení v sále je přitom důležitějším prvkem, než si většina lidí myslí.
Doba, kdy musela být po celý večer všechna světla v sále naplno rozsvícena, už je naštěstí minulostí. Jak prostor ideálně nasvítit je v první řadě dáno možnostmi každého sálu. Obecně ale platí, že v době hudební produkce by nad tanečním parketem především před podiem měla zůstat světla zhasnutá. A to hlavně z toho důvodu, že s méně světlem nad tanečním parketem odpadá (především v prvních hodinách večera) ostych hostů k tanci. Čím více lidé tancují, tím více se baví, tím více si také celou akci užijí a tím spíše přijdou na vaší příští akci znovu.
Osvětlení z podia je zcela dostačující pro většinu tanečního parketu i ve velkých sálech. Ve vzdálenějších prostorech od podia, nad stoly, v postranních prostorech nebo na balkonech více světla atmosféře přirozeně neškodí. Mimo dobu hudební produkce (např. při šerpování maturantů, vyhlášení tomboly, tanečních vystoupeních, případně i v době přestávek) je pak osvětlení sálu zcela na uvážení pořadatelů.
Aby vše probíhalo hladce, preferujeme domluvit se s pořadatelem a vyzkoušet způsob osvětlení sálu a případně jeho ovládání v průběhu večera ještě před začátkem akce.

 

Zajištění občerstvení nebo večeře

Pořadatel akce zajišťuje pro kapelu občerstvení pro 8 lidí (resp. pro 9 lidí pokud zajišťujeme na akci vlastního zvukaře), zpravidla v čase 2-4 hodiny po začátku akce (tzn. mezi 22.-24. hodinou, pokud vaše akce začíná ve 20 hodin), případně dle domluvy.
Nezajištění občerstvení nebo večeře má za následek zvýšení ceny hudební produkce.

 

Repertoár pro OSA

Kliknutím na odkaz níže stáhnete náš aktuální repertoár (v PDF) pro účely dokumentace OSA.
Esner Band – repertoar

 

Zvuk

– PA systém Dynacord D-LITE 2000 (3× subwoofer, 4× satelit, celkem 4000 W)
– 4x aktivní odposlech Thump 15
– 6x zpěvový mikrofon, 2× bezdrátový mikrofon, 7x nástrojový mikrofon

 

Osvětlení

– 2× 4 LED spoty Stairville
– 4× LED PAR Stairville
– 2 otočné hlavy
– doplňkově až 4× 300w PAR barevné světlo
– hazer